Nepstupn dokument, nutn pihlen
Input:

Vevői akciók, ajándékok számlázása, elszámolása

Archívum 2018.08.02, , Forrás: Verlag Dashöfer (http://www.dashofer.hu)

2.11 Vevői akciók, ajándékok számlázása, elszámolása

Sinka Júlia

2.11 Vevői akciók, ajándékok számlázása, elszámolása

A gazdasági verseny rákényszeríti a vállalkozásokat arra, hogy vásárlásra ösztönözzék vevőiket .

Az értékesítési forgalom többek között növelhető a számla végösszegéből adott engedményekkel, az időszakos árcsökkentő akciókkal, a vásárlónak adott ajándékkal, vagy jelentős kedvezménnyel megvásárolható termékkel, és az egyet fizet, kettőt kap akciókkal.

„Egyet fizet, kettőt kap” akció

A kereskedők egy adott időszakban egy árucikk megvásárlását azzal ösztönzik, hogy ha a vevő most vásárol belőle, akkor kap egy második darabot is ingyen. Például, ha most vesz egy „illat tusfürdőt”, akkor kap egy másik darab „illat tusfürdőt” is ingyen. A kereskedőnek az ilyen akciók hirdetéseit, pontos feltételeinek leírását meg kell őriznie az adómegállapításhoz való jog elévüléséig annak érdekében, hogy egy adóellenőrzés ne találjon kifogásolnivalót az elszámolásban.

 

Annak érdekében, hogy az Önnek legjobb olvasási élményt nyújthassuk oldalunkon, cookie-kat használunk. A cookie-król, illetve használatukról részletesebb információkat a következő linken találhat: ide. Amennyiben a "folytatás" gombra kattint, vagy tovább használja oldalunkat, Ön tudomásul veszi a cookie-k használatát.