Nepstupn dokument, nutn pihlen
Input:

Hogyan kezeljük tudatosan a vevői kockázatokat? Pénzügyi tudatosság és követeléskezelés KKV-knak

2025.06.27, Forrás: Piac&Profit (http://www.piacesprofit.hu)

Egy-egy késedelmes vagy teljesen nem fizető ügyfél komoly hatással lehet egy kis- vagy középvállalkozás napi működésére. Sokszor elég egyetlen nagyobb összegű elmaradás ahhoz, hogy likviditási feszültséget okozzon, amely kihat a beszállítók, munkavállalók vagy az adóhivatal felé történő teljesítésre is. A fizetési fegyelem lazulása főképp válságos vagy bizonytalan gazdasági időszakokban érezhető: míg egyes vevők törekednek a pontos teljesítésre, mások gazdasági nehézségek vagy tudatos döntés miatt halogatják a

 

Annak érdekében, hogy az Önnek legjobb olvasási élményt nyújthassuk oldalunkon, cookie-kat használunk. A cookie-król, illetve használatukról részletesebb információkat a következő linken találhat: ide. Amennyiben a "folytatás" gombra kattint, vagy tovább használja oldalunkat, Ön tudomásul veszi a cookie-k használatát.